Mittwoch, 19. Dezember 2012

so da binn ich wieder oder ja das bin ich...

 
 



für meine wirklichen Freunde bleibe ich so STARK wie mein Baum .... ja Mausi du häsch mir dä am letschtä Muettertag gschänkt und jetzt heb ich mich für dich ganz fescht a däm Baum .... und für dich liebi Niki au .... du häsch mich bimä ganz schwäre Gang understützt und bisch sogar bereit, mit mir aber au mitem Papi,ganz än schwerä Wäg z`lauffä ...... dank euch beidä hani überhaupt diä Chraft das durä z`stah ..... dankä dankä dankä ....
 
alles weitere melde ich mich so wie es mir gerade geht ..... ich werde auch wieder versuchen zu stricken,damit Niki wieder etwas für ihren schönen Shop hat ....... also bis bald mal wieder und habt alle ganz schöne Weihnachten und einen guten Rutsch ins neue Jahr ......... Bye bye bye
 
Liebe Grüsse Monika

2 Kommentare:

  1. immer und jederzeit mein Schatz :-)

    AntwortenLöschen
  2. Ich drücke dir ganz fest die Daumen und wünsche der ganzen Familie sehr viel Kraft!
    LG Sonja

    AntwortenLöschen